Algoritmiek

Module van de TU/E (de Berg). Algoritmiek is het gebied binnen de informatica dat zich bezig houdt met het ontwerpen en analyseren van algoritmen en datastructuren. Het is een fascinerend en breed vakgebied dat allerlei raakvlakken heeft met de wiskunde. Deze algoritmiek-module is gericht op scholieren uit de bovenbouw van het VWO en is in eerste instantie ontwikkeld om gebruikt te worden als keuzeonderwerp bij wiskunde B of D.

Bezoek website


Toevoegen aan favorieten (inloggen) Wiskunde D Op prikbord plaatsen (inloggen) Tekst

Aantal keer bekeken: 4078
Favoriet: 0
Toegevoegd: 03 januari 2015 - 10:50
Bijgewerkt: 19 oktober 2024 - 11:39

Tags: vwo

Suggesties

Module ontwikkeld door de TU/e en H. Sterk. De module bestaat uit een dictaat en een aantal webapplicaties. Ook is er een ...
Interpretaties van kansen, de Dutch Book stelling en het driedeurenprobleem. Lesbrief van Landsman en Dekker (RUN) waari...
Deze bijdrage beoogt om voor het wiskunde-D onderwijs een aanzet te geven tot een module waarin kansrekening voor continue...
Module van UTwente. In deze module zullen we niet tsunamiwaarschuwingssystemen behandelen, maar we gaan eigenschappen van...
Module van UTwente. Uitgaande van enkele afspraken over begrippen en notaties wordt eerst een eenvoudig model van een verk...
Bijna iedere toeschouwer bij een sportevenement in een stadion kent wel het verschijnsel van de "wave". Module van UTwen...
Onder andere door de opkomst van computernetwerken en internet is er steeds meer behoefte aan de beveiliging van berichten...
Discrete dynamische modellen: wiskundige modellen met rijen, vectoren en matrices. Vlaams materiaal gemaakt door Universte...
Wiskunde D en nlt-module In deze module maakt een leerling kennis met enkele eenvoudige modellen en leren ze om zelf mode...
Continue dynamische modellen, modelleren,evenwicht en modellen in biologie, natuurkunde en scheikunde Materiaal van de TU/e
Ferdinand Verhulst (UU) heeft een tekst voor Wiskunde D over Dynamische Modellen geschreven, geschikt voor leerlingen in 5...